В дните около преиздаването на Destiny 2 като отчасти-free-to-play игра, Bungie разкриха своите планове да издадат поне още една не-Destiny игра до 2025.
Първото потвърждение, че Bungie работят по нещо различно от Destiny получихме миналата година, когато китайският издател NetEase оповести инвестиция от над 100 милиона долара в студиото. Тогава Bungie определиха инвестицията като “помагаща им да изследват нови посоки”, докато самите NetEase разкриха, че студиото ще “започне разработката на нови светове” като част от сделката.
Макар че имаме ограничена информация за амбициите на Bungie извън Destiny, студиото малко по малко вдига завесите на своите планове като независим разработчик, в какъвто се превърнаха след раздялата си с Activision по-рано тази година.
В разговор с IGN Pete Parsons (изпълнителен директор на Bungie) разкри, че студиото се цели да “бъде сред най-добрите развлекателни компании в света” — цел, която изисква те да се превърнат в разработчик на няколко франчайза до 2025. “Имаме доста конкретен път пред нас,” обясни Parsons, “по който ще трансформираме Destiny, и по който ще изградим други франчайзи дотогава.”
Що се отнася до това каква ще бъде новата игра, Parsons само загатна предпочитанията на студиото в това отношение. “Мисля, че дългосрочната визия на Bungie е да имаме светове като Destiny, които са страхотни места, в които да се забавлявате и изграждате приятелства. Ще ви запознаем с нови светове, които да обикнете.”
Преди това обаче, студиото има тежката задача да трансформира Destiny 2 в “това, което мислим, че Destiny трябва да се превърне” — нещо, което Bungie енигматично наричат “обединен, еволюиращ свят”. Първата стъпка беше направена с free-to-play дебюта на Destiny 2 тази седмица в Steam, PS4 и Xbox One, заедно с платения експанжън Shadowkeep.