Откакто датата, на която Anthem ще излезе на пазара плюс дългоочакваният разширен геймплей трейлър бяха показани на E3 2018, от BioWare сервират информация относно FPS екшън RPG-то си на час по лъжичка. Онзи ден например, Brenon Holmes - technical design director в компанията - потвърди колко точно голям ще е светът, из който ще се реем (и забиваме челно) със своите Javelin костюми.
Както се случва все по-често в модерната гейминг реалност, Holmes просто отговори на фенска тема в официалния събредит на Anthem, в който беше изваден кадър от трейлъра, на който се вижда отворена карта на местността. Той потвърди, че показаното на снимката е почти целият свят на играта, освен “малки липсващи части в горната и долната част на картата.”
Естествено е трудно да се прецени колко точно е голям светът на Anthem и как ще се усеща мащабът на игралното поле, но съотнесени към показаният на Е3 материал, нещата придобиват значително по-конкретни рамки. Находчиви фенове дори измериха времето на чисто ходене в трейлъра, напаснаха демонстрирания епизод към целия игрови свят, и пресметнаха около 9 минути чисто летене от единия край на картата до другия. В тази сметка дори не влиза вертикалността на света, което също беше голям акцент в Е3 презентацията. Ако тази калкулация е дори отчасти вярна, то светът на Anthem е съпоставим и дори по-голям от този на колеги в open world жанра като Fallout 4, The Division и (особено) Destiny 2.
Размерът на света на Anthem безспорно е интересен елемент от цялото, но има още куп неотговорени въпроси, а дебютната дата - 22 февруари 2019 - се приближава неусетно бързо. BioWare не изглежда да бързат с потока информация, затова остава само да се надяваме на солидна бета, която да очертае ясно същината на рискованото, Destiny-подобно начинание на singleplayer RPG ветераните.