Bungie разкриха следващия голям експанжън за Destiny 2, който отбелязва и завръщането на герой, който играчите не са срещали от кампанията на Destiny 1.
Destiny 2: Beyond Light излиза на 22 септември 2020, и се фокусира върху пристигането на мистериозния Мрак (Darkness) посредством флотилия от Пирамидални кораби, насочени право към Земята.
Сезонът на 'Пристиганията' (Arrivals), който започва днес в Destiny 2, е отбелязан с кацането на първият Пирамидален кораб на луната Йо (Io). Това задвижва верига от събития, които ще се навързват през целия сезон до излизането на Beyond Light.
Beyond Light ще добави нова дестинация - замръзналата луна на Юпитер, Европа - както и орбита ѝ, в древният Пирамидален кораб. Ще инфилтрираме Braytech завод от Златната Епоха и ще търсим тайните, скрити под вечните ледове.
Beyond Light добавя и нов елемент, кръстен Stasis. Засега знаем следното:
"Пазителите (Guardians, т.е. играчите) ще използват тази нова елементална сила, чиито корени принадлежат на Мрака, редом с досегашните Arc, Solar и Void сили, за да призоват епични свръх-умения и контролират бойното поле. Титаните (Titans), Магьосниците (Warlocks) и Ловците (Hunters) ще използват Стазиса (Stasis) по различни начини. Очаквайте повече детайли за новата механика това лято."
Ще има очаквания нов raid, наречен Deep Stone Crypt, който се намира под замръзналата тундра на Europa. На Europa се намира и фракцията Fallen, чиито разцепени домове са се съюзили и строят нова империя под знамето на Eramis - Fallen Kell of Darkness. "Изоставена от Пътешественика (the Traveler) и Светлината (the Light), Eramis е поела своя собствен път към Мрака, който я сблъсква с Пазителите," обясняват Bungie.
Любопитна е и повторната поява на Странника - Exo скиталеца без Призрак (Ghost), който помага на Пазителите от първата игра напук на неразбираемите си намерения. (Нему принадлежи meme репликата "Даже нямам време да обясня защо нямам време да ти обясня", която е емблематична за кашата, която е сюжета на първото Destiny.)
Обявлението на Beyond Light обаче далеч не бяха единствените важни новини за бъдещето на Destiny 2; напротив, Bungie се постараха да очертаят солидна карта в бъдещето на франчайза, която - любопитно - засега не включва Destiny 3. Luke Smith и Mike Noseworthy анонсираха и експанжъна за 2021, The Witch Queen, че даже и този за 2022 - Lightfall.
"Не искаме ново число на кутията," лаконичен беше Smith.
В "Често Задаваните Въпроси" на сайта на Bungie, разработчиците уточняват:
"Размерът и комплексността на Destiny 2 довеждат до повече бъгове и по-малко иновация. Вместо да строим Destiny 3 и да изоставим Destiny 2, всяка година ще изкарваме от цикъла по-старо и пренебрегвано съдържание извън текущата (live) игра в нещо, което наричаме Destiny Content Vault (DCV). Това ще ни позволи да поддържаме D2 за години напред, включително трите нови годишни експанжъна, които обявихме днес, стартирайки с Beyond Light тази есен."
Излизането на Beyond Light маркира нова ера за Destiny 2, казват Bungie, която включва преминаването на играта на следващото поколение конзоли. Очаквайте Destiny 2 на PlayStation 5 и Xbox One на 60fps и 4k резолюция. Ъпгрейдът към следващата генерация ще е безплатен и на двете конзоли. Взаимна игра (crossplay) между поколенията конзоли се очаква тази година, като надеждата е за пълнокръвна взаимна игра между устройства до 2021.
Като част от дългогодишния план за Destiny 2, Bungie ще преместят част от текущо активното съдържание в споменатия Destiny Content Vault. Това означава, че тази година D2 ще загуби редица дестинации, включително Марс (Mars), Йо (Io), Титан (Titan), Меркурий (Mercury) и Левиатан (Leviathan). Когато Beyond Light излезе, Директорът (the Director) ще предлага следните дестинации: новатаЕвропа (Europa), архивният Космодрум (the Cosmodrome), Оплетеният Бряг (Tangled Shore), Мечтаещият Град (Dreaming City), Европейската Мъртва Зона (European Dead Zone) и Несус.
Това обаче не е еднопосочна улица. Архивираното съдържание може да бъде връщано, а обещанието е и съдържанието от Destiny 1 да бъде имплементирано. Smith потвърди, че обичаният raid от D1 - Vault of Glass - ще се завърне в Година 4 на Destiny 2 (но не през 2020). Разговорите включват и връщането на strike-а от D1 The Devil's Lair.
"С Destiny 1, решихме проблема на 'вечно разширяващата се, експоненциална сложност', правейки продължението Destiny 2," казват Bungie. "Но така изоставихме съдържанието на Destiny 1, което феновете заобичаха.
Сега вярваме, че беше грешка да създаваме ситуация, която фрагментира общността, рестартира прогреса на играчите и оряза преживяването до степен, до която се нуждаехме от година да се възстановим.
Това е грешка, която не искаме да правим, създавайки 'просто Destiny 3.' Не вярваме, че продължение е правилното решение за играта и през последните две години инвестираме цялата си разработческа сила в ново съдържание, геймплей и енджин функционалности, които директно да поддържат единния, еволюиращ свят на Destiny 2."
Казано накратко - Bungie планират да поддържат единна Destiny вселена с ежегодни експанжъни и цикличност на съдържанието. Destiny 3 не влиза в плановете им поне до 2022. След това? Само Пътешественикът знае.