Засега не е ясно какво планират Bungie за Destiny, което ще е различно от досегашната посока на франчайза — но някаква промяна ще се случи със сигурност, след като разделиха пътища с дългогодишния си разпространител Activision. Директорът на франчайза Luke Smith се изказа направо мистично-джедайски по темата, споделяйки че “вижда светло бъдеще за поредицата, с корени в запомнящото се минало.” Намеците му бяха достатъчно мъгляви, за да разпалят веднага фенското въображение — но какво ще излезе всъщност, един Traveler знае.
“Bungie са отдадени на Destiny в дългосрочен план” сподели Luke Smith в петъчния си пост. “Създадохме тази вселена и вече държим бъдещето ѝ изцяло в нашите ръце. По-голямата част от Bungie екипа са заети в изработката на бъдещи преживявания, врагове и начини, по които да играете Guardian-а, който градите от 2014 насам. Ще продължим да правим именно това.”
Окей, на първо време: знаем, че Destiny не свършва с Activision. “Обмисляме какво значи за нас истинската независимост, какво значи да се издаваме сами, как може да изглежда бъдещето на Destiny за нашите играчи,” добавя Smith.
Прави ли ви впечатление, че макар мъгляви, тези думи могат да се тълкуват по един доста интересен начин? “Как може да изглежда бъдещето на Destiny” е намек, че франчайзът може да порасте в посока, които Activision не биха позволили. Нещо, което публично търгувана компания — отговаряща пред акционери и постоянно натискаща за срокове — не би могла да отгледа под крилото си.
Той завършва съобщението си с “Не всичко е загубено в мрачните ъгли на времето”, което е препратка към предсмъртното съобщение във Vault of Glass, raid от първото Destiny. Значи ли това, че ще се завърнем към старите ловни полета? Старите raid-ове дори? Да не забравяме, че наскоро в Destiny 2 имаше еднократен куест, който ни върна обратно в Cosmodrome — кътче от оригиналната игра.
Най-смелите мечти са свързани с думите “Guardian-а, който градите от 2014 насам” и “светлото бъдеще, с корени в запомнящото се минало”. А именно, че Bungie най-сетне ще направят това, което всички искат от тях: да ‘слепят’ първата част, втората и неизбежната трета игра в една голяма, десетилетна хоби-игра. Като голямото си World of Warcraft братче, един вид.
Твърде често обаче съм се парил от смели обещания на свръх-ентусиазирани разработчици, за да повярвам в една толкова светла мечта. Съветвам ви да държите очакванията си ниско — така винаги ще могат да ви изненадат приятно. Но и стискайте Guardian-ските си палчета силно. Кой знае?