“95% от играта са персонажи, които говорят помежду си и разрешават мистерии”, казва Ben Barrett от Call of Cthulhu екипа в стрийм на първия един час от играта. Ако трябваше да съдя по творчеството на Лъвкрафт, тези мистерии остават неразрешени в името на запазения разсъдък, което плашещо напомня на истинския живот в 2018 - но се отклонявам от темата.
Не за пръв път получаваме откъс от детективската игра, която адаптира настолното RPG със същото име - но това е първият непрекъснат, едночасов отрязък (поне ако не сте го играли на Gamescom) и хвърля нова светлина върху интригата около “трагичната смърт в семейство Hawkins в тяхното злокобно имение на изолирания Darkwater Island”. Сюжетът почти става проследим, ако умеете да се абстрахирате от бърборенето на разработчиците (а те са от приказливите).
Получаваме и кратка демонстрация на повишаването на статистиките, ключов елемент във всяка игра с RPG привкус. Човекът зад кадър избира да налее точки във физическата сила на героя, което е съмнителен избор в борбата срещу космично могъщи създания, ама нейсе. Поне влиза в употреба за една възтежичка шахта.
Call Of Cthulhu излиза на 30 октомври (рожденият ден на ваша милост автора, кхъхъ), на цена 45 долара.