Call of Cthulhu призовава едночасов геймплей

От
В. Рашковски
на
7/1/2019

“95% от играта са персонажи, които говорят помежду си и разрешават мистерии”, казва Ben Barrett от Call of Cthulhu екипа в стрийм на първия един час от играта. Ако трябваше да съдя по творчеството на Лъвкрафт, тези мистерии остават неразрешени в името на запазения разсъдък, което плашещо напомня на истинския живот в 2018 - но се отклонявам от темата.


Не за пръв път получаваме откъс от детективската игра, която адаптира настолното RPG със същото име - но това е първият непрекъснат, едночасов отрязък (поне ако не сте го играли на Gamescom) и хвърля нова светлина върху интригата около “трагичната смърт в семейство Hawkins в тяхното злокобно имение на изолирания Darkwater Island”. Сюжетът почти става проследим, ако умеете да се абстрахирате от бърборенето на разработчиците (а те са от приказливите).


Получаваме и кратка демонстрация на повишаването на статистиките, ключов елемент във всяка игра с RPG привкус. Човекът зад кадър избира да налее точки във физическата сила на героя, което е съмнителен избор в борбата срещу космично могъщи създания, ама нейсе. Поне влиза в употреба за една възтежичка шахта.

Call Of Cthulhu излиза на 30 октомври (рожденият ден на ваша милост автора, кхъхъ), на цена 45 долара.

Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!