Съществуването на някои неща е толкова невъобразимо, казват някои, че дори да ги видите - съзнанието ви съзнателно ги изтрива и отказва да възприеме. Произволен списък: космичният ужас на Ктхулу, пресните плочки пред Св. Седмочисленици и наличието на нов Descent. По последното се труди закачливо именованото Descendent Studios, и все повече се оформя като самостоятелна сингълплейър игра - скъсало с доскорошната си чиста мултиплейър идея и Underground подзаглавието. Все добри хрумвания, ако питате мен.
Новият Descent влиза в бета тест през ноември и ще излезе напълно през 2019, като ще бъде безплатен ъпгрейд за притежателите на early access-а, както и на kickstart-налите Underground проекта.
Някои детайли охлаждат ентусиазма, де. В играта изглежда е вкаран сюжет, ама е от възможно най-изтърканите - това пасва на епохата на първоизточника, но е кофти извинение, ще ме прощават. От техническа гледна точка пък ме смущават ниския фреймрейт и посредствените визуални ефекти; надявам се и двете да се дължат на текущата разработка и полиране на финалния продукт.
Дори и ако новият Descent не се окаже достоен продължител на мимолетната, но култова 90-арска поредица, имаме втори коз в ръкава: духовния наследник Overload, разработван от голяма част от оригиналния екип. Overload наскоро получи DLC инжекция, вкарваща нова шепа нива към кампанията, плюс щедра доза от най-добрите фенски нива, създадени с мощния level editor към играта.