Безименният Star Wars проект на EA, който беше рестартиран в 2017 след затварянето на студиото Visceral (RIP…) е прекратен отново, според репортаж на Котаку. Планът беше да бъде трансформирана от линейна в такава с отворен свят, но по последни данни, играта просто не се получавала.
Когато Visceral затвориха врати, EA преместиха проекта при EA Motive; въпросните са участвали в разработката, още докато е бил поверен на предното студио. Според вътрешна информация, заглавието е преминало през множество промени от оригиналния дизайн и сюжет на Amy Hennig (сценаристка на Legacy of Kain, Uncharted). EA обаче така и не показаха преработената версия. Самите EA Motive преместиха офиса си във Ванкувър и в крайна сметка се сляха с EA Vancouver.
Репортажът на Котаку споменава още, че следващата игра на EA Vancouver може отново да бъде на Star Wars тематика — но дори и да бъде, ще минат няколко години в най-добрия случай. Държа да ви припомня, че през май 2013 Electronic Arts подписаха десетилетна сделка за Star Wars игри за PC и конзоли, от която вече минаха 5 години. Междувременно EA пуснаха Star Wars: Battlefront 1 и 2, и… дотам. По-късно тази година е обещан и Star Wars Jedi: Fallen Order от Respawn, разработчиците на Titanfall — но какво изобщо е тази игра и има ли шанс тя да се вмести в 2019 без една дума обелена за нея, кой знае?