Нов геймплей от Rage 2 показва отворен, високооктанов свят

От
В. Рашковски
на
7/1/2019

Rage 2 беше най-зле пазената тайна на E3 2018, но преждевременният анонс на играта беше по-скоро ползотворен. Вторият Rage се откъсва тематично от дебюта (нелоша идея - първата игра беше всичко, освен запомняща се) и залага на комбинация от бомбастичен екшън и ярки, почти комиксови цветове. Това определено помогна на играта да изпъкне в морето от свръх-сериозни, сиви до хоризонта екшъни на модерния гейминг, и усещането се затвърждава в пространния геймплей трейлър от QuakeCon 2018:

 

В седемте минути чист геймплей се набляга много на екшъна с возила в отворен свят - геймплей елемент, който ко-разработчиците Avalanche Studios (известни с Just Cause сериите и играта по Mad Max) владеят повече от добре. Редом с типичната за жанра патаклама, трейлърът демонстрира и запомняща се сцена в преследване на конвой от вражески машини, предвождани от могъщи, тежко бронирани лидери.

Създадена в сътрудничество с id Software, Rage 2 има движението и стрелбата, която познаваме от новия Doom. Ала отвореният характер на заобикалящият свят отличава Rage 2 от пребоядисан клонинг, и възможността да изпълняваш мисии по “свой начин” - промъквайки се, с оръжията напред или в кървава баня с острието-бумеранг - дава страхотна, лудиямакс-овска свобода на действие.

Rage 2 се очаква през пролетта на 2019 за PC, PS4 и Xbox One.

Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!