След десетилетия пряк и косвен принос към гейм индустрията с иновативното си мислене и креативен подход, Will Wright издаде видео поредица, която предава майсторски клас по гейм дизайн. Именно във връзка с курса, но и за да го поразпитат за живота му след напускането на студиото Maxis, списание Game Informer организираха пространно видео интервю. Макар и на много общо и абстрактно ниво, погледът върху един от най-оригиналните умове в гейм дизайна — създател на SimCity, The Sims и Spore — е истинска чест и удоволствие. В интервюто г-н Wright разказва за проекта си за геймификация на спомени, любовта си към математиката като геометрия, работата си с Shigeru Miyamoto (бащата на Mario и Zelda) и още куп детайли — включително, че цикли World of Tanks.
“The best definition of designer, I think, came from Charles Eames. Design is constraint.”
Като част от последното си издание, Game Informer посетиха и музеят за видеоигри The Strong в Рочестър, Ню Йорк, където разтвориха страниците и обсъдиха с архивистите на музея оригиналните записки на Will Wright, в които е разписвал най-ранните гейм дизайн бележки, полагащи основите на The Sims. Вижте архивните кадри по-долу.
В рубриката Неделно Кафе ви споделям нещо забавно, разтоварващо и - разбира се - неподправено геймърско. Формата може да варира - видео, музика или галерия - но насладата за душата е свързващото звено. В рубриката винаги ще намерите нещо подходящо за релаксирана консумация на чаша топло следобедно кафе (или друга напитка по избор) в неделен следобед.