Epic официално вдигнаха ръце от постоянно незавършения проект по съживяването на Unreal Tournament, потвърди шефът на компанията Тим Суийни.
Изненадани не би трябвало да има - създателите на Fortnite вероятно са маааалко заети с това да менажират световния battle royale феномен, както и кроежите си за онлайн магазин за игри, който да конкурира Steam. По-оптимистично настроените сред нас поне очакваха, че ще има “скелетен екип”, който да довете Unreal Tournament до някаква финализирана форма. Уви, това няма да се случи.
“Unreal Tournament ще остане наличен в Epic магзина, но не се разработва активно,” бе лаконичен Суийни пред списание Variety. Посланието му влиза в разрез с изказванията на Epic отпреди само два месеца, когато компанията твърдеше, че играта все още е в разработка - макар и бавна. Видеото по-долу отразява последният ъпдейт за играта, отпреди година и половина.
Прогресът по новия Unreal Tournament е минимален от доста време насам. Първоначално обявен през 2014 като проект, върху който Epic ще работи съвместно с фенбазата си, Unreal излезе с първите откъслечни демонстрации на потенциала си. През 2015, проектът получи първата си карта. До следващата година, броят им набъбна до четири.
Ала до 2017 Epic все още определяха играта като “пре-алфа”, дори докато експериментираха с нови режими на игра като Capture the Flag / Assault смесицата, наречена Flag Run.
Има нещо сантиментално и благородно в идеята да излезе нов Unreal Tournament, но всеки с елементарен нюх за бизнес вероятно разбира, че опитът да се възроди мълниеносно бързия, строго обвързан с индивидуалните умения жанр на арена шуутърите е обречена кауза. Когато я комбинираме с простия факт, че в момента Epic държат най-голямата игра на планетата, Fortnite - проект с неимоверно повече потенциал, възможности за развитие и гейм дизайн предизвикателства - шансовете на Unreal Tournament са просто мираж.
RIP.