Да се изправим пред две печални истини: едно, вещиците не съществуват (каквото и да се опитват да ме убедят симпатично окултни девойчета по съмнителни фестивали) и две, когато една игра се разработва от шепа хора — какъвто е случаят с Witchfire — прогресът е много бавен. Става въпрос за студиото The Astronauts, което най-скоро си припомнихме покрай прочувственият инди-любимец The Vanishing of Ethan Carter.
В скорошен блог пост, симпатягите от студиото обявиха, че започват поредица от седмични блог постове за прогреса на играта. А тя, смея да кажа, изглежда зловещо добре.
Прочее споменах ли, че същите хора стоят зад Painkiller и Bulletstorm? Май това ще е по-релевантното в случая от Итън Картър.
Студиото Astronauts отдалеч предупреждават, че Witchfire няма да бъде сюжетно-ориентирана игра. Няма да има кътсцени, сърцето на играта е другаде (вероятно в дулото на големите пушкала от трейлъра). Фокусът е върху “предизвикателството и майсторството”, твърдят те. Фокус има и върху ебаси-яките-гледки, добавям аз. Можете сами да прочетете за визуалните чародейства на студиото в тази статия.
Иначе, тъй наречените Witchfire Wednesdays ще разкрият не само интересни подробности около играта, но и любопитни аспекти на гейм дизайна, които остават скрити за окото на геймъра.
“Ще говорим защо ни отне един ден да вкараме оръжие в играта, но ни отне три месеца да го накараме да е яко за стрелба с него. Или как се прави наистина страховито чудовище от скица, на която първоначалната реакция е просто смях.”
Дебютна дата все още нямаме, но Astronauts считат (уф, толкова далече звучащата…) 2020 за реалистична прогноза за излизането на Witchfire.