Anthem демонстрира класове и dungeon-и

От
В. Рашковски
на
7/1/2019

Очакваме Anthem през февруари, което — както и да го погледнем — е все едно утре. Точно ще сме храносмляли и изтрезняли от погълнатото в празничния сезон и хоп!, новата игра на BioWare ще е тук. В подготовка на почвата за нейното излизане, EA и BioWare провеждат редица информативно-рекламни стриймове на официалния Twitch канал на играта. Тази седмица водещи фигури в екипа — Майк Гембъл, Бен Ървинг и Джон Уорнър — показаха геймплей от Interceptor Javelin-а, или преведено от смахнат космическо-фентъзи език, Rogue еквивалента в играта. Демонстриран беше и поооочти цял Stronghold, което — отново в превод — са местните dungeon-и.


‘Храмът на Скарите’ (The Temple of the Scar) може да не бълва кюфтета и кебапчета, но пък много напомня на събратята си dungeon-и в World of Warcraft и strike-ове в Destiny. Най-грубо погледнато, представлява серия фиксирани помещения, в които тричленния екип смила от бой групички от врази и тук-там прави някоя ко-оп занимавка, като пренос на товар от точка А до точка Б. Разработчиците спряха точно преди финалната бос битка, за да “няма спойлери”, тъй че не видяхме какво се случва в края на Dung...пардон, Stronghold-а.

В края на стрийма беше отговорено на фенски въпроси, които неизбежно се концентрираха върху солта и пипера на ММО-подобната игра: endgame-a. Вече знаем, че Stronghold-ите ще имат мачмейкинг за всички играчи, позволявайки на хората без група да си намерят отряд онлайн и да grind-ят на воля. Предварително сформирани екипи от четирима, разбира се, могат да се пускат заедно моментално.

Екипът призна, че рейдовете няма да са част от първоначалната версия на играта. Въпреки това, Ървинг настоя, че играчите ще имат “достатъчно трудно съдържание, към което да се стремят в endgame-а.” Уорнър добавя, че “макар да не ги наричат рейдове вътрешно, екипът подготвя endgame съдържание, което ще излезе малко след играта, и ще даде на хардкор аудиторията занимания за мощната им екипировка.”

Можем само да се надяваме. Липсата на адекватен endgame скопи не една и две сходни игри още с излизането им, като най-ярък пример е директния конкурент Destiny 2, на която отне цяла година да си стъпи на краката и да задоволи аудиторията си. Anthem излиза на 22 февруари 2019, и да му мисли.

Искаш нещо да ни кажеш?
Присъедини се към дискусията в Discord!