Не ми се вярваше, но е факт: от последния BioShock са минали шест години. Дали това е основателна причина да бълнувам насън в копнеж по стилни, ретро-sci-fi светове и ар деко стилистика? Бих казал, че да. И изглежда, точно това ще получа от Close to the Sun.
Играта се развива в алтернативна версия на 19 век, на борда на напредничав за времето си летящ кораб — построен от Никола Тесла (да, същият от историята) и откъснат от човешкото простолюдие. И ако жанрът на играта — хорър от първо лице — не ви го показва достатъчно ясно, нещо в тази научна утопия се обърква много, много жестоко.
Поемаме ролята на Роуз, млада журналистка, която търси сестра си — и досущ като поредицата-вдъхновителка BioShock, постепенно ще разкриваме какво се е оплело. За разлика от BioShock обаче, няма да имаме никакви оръжия и суперсили на разположение. Ще бъдем напълно безпомощни, и ще разчитаме само на тихата си стъпка и бързото мислене в добре познатoтo Amnesia-комбo от прикриване и пъзели.
Close to the Sun се разработва от малкото италианско студио Storm in a Teacup, които едва ли познавате от инди XBox ексклузива Nero, но екипът е достатъчно опитен и обещаващ за да си заслужи финансиране от самите Epic с тазгодишния Unreal Dev Grant. Достатъчно обещаващи са и да си намерят разпространител в лицето на Wired, и предстоящата им игра се предвижда за PC, PlayStation 4 и Xbox One догодина.