Креативният ум зад Death Stranding, Hideo Kojima, сподели в редица туитове неговият списък за най-важните етапи в развитието както на новото му студио, Kojima Productions, така и на мистериозната му, свръх-амбициозна игра.
“През януари 2016, Death Stranding съществуваше само в ума ми. Сега вече е реалност и мога да споделя датата на излизане, за което благодаря на Guerilla Games. Те бяха така добри да споделят техния енджин, който ценят като живота си. Никога няма да забравя тази връзка (strand)”, споделя Kojima. Любопитен факт: въпросният енджин се казва Decima, на името на холандския пристан в Япония.
След като благодари на Guerilla, той сподели важни моменти от кариерата му след напускането на Konami и ключовата първа година от разработката на играта — включително, че моделирането и кепчъра на ключовите филмови звезди Norman Reedus и Mads Mikkelsen е завършено още преди да бъде избран енджина в късната 2016. Kojima сподели и редица непринудени снимки от процеса, включително такива с Reedus, Mikkelsen и Guillermo Del Toro. Пълният списък със събития изглежда горе-долу така:
Преди броени дни Kojima потвърди, че Death Stranding ще излезе по-късно тази година — 8 ноември, по-конкретно — и придружи датата с обстоен нов трейлър, дори включващ късчета геймплей.