Търпението е добродетел, казват някои. Вероятно е по-лесно ако държим хода на времето под контрол, досущ като главните герои на Timespinner - Kickstart-нато заглавие с три години закъснение, но смазващо добър пиксел арт.
Разработена от Lunar Ray Games, играта попада с двата крака в Metroidvania жанра, но го освежава с време-контролираща механика и приказен фентъзи декор, който я доближава до еталона Castlevania Symphony of the Night повече от много претенденти. Ако сте забелязали Timespinner около Кикстартъра, но се е изгубила от полезрението ви (аз поне съм така) сигурно ще се зарадвате, че издателят Chucklefish излезе със зрелищен и драматичен трейлър и дебютна дата за заглавието - 25 септември.
Макар Timespinner да не предлага нищо коренно ново, то със сигурност поднася обичаното старо със стил и изящество. Екрано-поглъщащи босове, готически замъци и маниер на движение ала-Alucard са все налице. Lunar-Ray обещават, че играта ще има много повече сюжет от актуалните си колеги в жанра, проследявайки отмъстителния поход на героинята Lunaris сред светове и измерения. Ако не друго, то ще затвърди древната китайска мъдрост, че не бива да се гъбаркаш с онзи, който може да се върне във времето и да пречука прадядо ти.
Timespinner излиза след по-малко от две седмици, на 25 септември. Цената ѝ в Steam ще бъде разумните за голямо инди 20 долара, а разработчиците (похвално) поддържат също Mac и Linux.